Scream, Aim, Fire

Dags att bli förbannat djup o börja blogga igen. "Här sitter jag på mitt rum trött som fan och snusar budget snus o dricker billig läsk" De blir inget djup...
Men de är de bittra sanningen, alla pengar går till Qwarn den 13:e!
Kort o gott om livet: Jag ser precis ut som vanligt(+1,2,3 Kg kanske), har samma kompisar , samma flickvän och är samma arbetslös.
Inte mycket förändringar med andra ord, är rädd för sånna endå så de är la lika bra. Jaja i helgen har jag varit hos flickan min och igår tvingade jag hit hardy och ponti för att nörda lite. Pontus vek sig o åkte hem idag, hardan sitter o skriker bakom mig i detta nu.
Får se hur länge bloggandet håller den här gången..

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0