Vilken match!

Tjoho och godmorgon! Blev en riktig hockeynight igår. Finalen mellan Canada och USA är en av de bättre matcherna jag har sett. 6-5 slutade matchen till USA i sudden efter många märkliga mål och situationer, medan Canada var så nära att blir mästare kontrar USA och blir de istället. Wow!

Ikväll blir det avatar, riktigt taggad!
Får återkomma inatt o berätta hur den var. Vaknade iaf kl 16.05 idag tack vare final matchen.
Ställa tillbaka dygnet, går de ens? Igår natt sov jag ca 2 timmar, och blev väkt kl 9, försökte somna om vid 10, men de gick inte inte. Var jag trött inatt då? Nope...

Jaja nu måste man gibba nhl och göra sig redo för bio.

So long folks!


HUNK!

Kommentarer
Postat av: Larsa på IT

Ja det var jag som sket ner mig 94 på Roskilde.

2010-01-06 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0