Nytt år, back on track!

Ahapp, nu fick bloggen vila ett bra tag. Vet inte varför, tappade bara suget i guess. Kan väl börja med att säga att jag vaknade 14.03 idag, dygnet är helfuckat. Somnade kl 7 nånting imorse pga riktigt NHL10 nördande med Mr.Frenk, Kakan, lillebror och tuben.
En sak jag inte får ihop är hur fan frenka som aldrig spelat förut inte förlorade en enda match, och hur ingen kunde ens ta pucken av han? Fan va arg jag blir när folk kmr in o krossar mig på något jag ska vinna på.
De måste förjävla kul att lyssna på mig när jag missar målchanser o släpper in mål osv, de är inte jag som gör fel...
De är dommarna,mina spelar och min målvakt jämt!

Jaja då kan jag väl lika gärna summera året i bilder då:




Bilderna får väl tala för sig själva.
Om man ska snacka minnen så äre ju helt klart AC/DC på ullevi som toppar. Men finns så mkt, alla fotbollsmatcher på tunbo, allt fiske(jag fick 1 fisk på hela året), alla nattraids till donken, brynäsmatcherna osv...
Vill bara säga att Lenny,Frenka,Karro är bäst! Efter min älskade Linnea Elfström!<3

Ni andra har inte varit lika bra som dem helt enkelt...Hahaha ni roxxar min värld allihoppa.

Nu vart de jobbigt och skriva, men bryter fan inte låt trenden. Klart ni ska få en låt!
De blir en hemlis!

Herrå

Kommentarer
Postat av: Greve Af skryf

Vackert inlägg.

2010-01-03 @ 16:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0