Musik!

Idag har jag tråkigt, idag lyssnar jag på musik! Antar att jag lyssnar varje dag, men tänkte fanken dela med mig lite idag. Kan ju pula upp en lista med bra band. Vissa kmr säga att de är skit, tex min flickvän om hon läser de här.
Men de är bara för hon är en pure äkta radioskvalare. Radioskvalare, de är är inget för er. De här är musik för de som hatar radioskvalet! hihih

Jaja vi kan väl ta skiten i turordning enligt mig då. Får se hur lång listan blir nu då, de ska krånglas o länkas till spotify också..

1. Sonata Arctica - Förbannat jävla bra heavymetal!
2. System of a Down - Vet inte va jag ska sätta dem i för katergori. Men de här min största idol på gitarren!
3. Children of Bodom - Oövervinnliga gitarriff från vilda finskar!
4. Within Temptation - Metal Metal Metal.
5. In Flames - Sveriges stolthet utan tvekan. Inget svenskt band eller artist kan mäta sig i storhet med dem här. Skit ner er Håkan och Lars.
6. Hammerfall - Sveriges näst bästa band(Både hammerfall och In flames är från goa götet)
7. Bullet For My Valentinte - Sjukt vassa röster, jag vill också kunna skrika sådär!
8. Scars On Broadway - Världens bästa sångare, vad mer behöver sägas?
9. Iron Maiden - Oldschool som lever än idag!
10. Tenacious D - Jag älskar Jack Black och deras sjuka texter helt enkelt.

Sådär, Nu fåre väl blir låtar. Skulle kunna skriva 10 Sonata låtar rakt av bara, men får väl använda fantasin lite bättre.

1. Sonata Arctica - Black Sheep
2. System Of a Down - B.Y.O.B
3. Within Temptation - The Howling
4. Trapt - Who's Going Home With You Tonight?
5. Sonata Arctica - Wildfire
6. Bullet For My Valentinte - 4 Words
7. Caesars - Over 'Fore It Started
8. Atreyu - Two Become One
9. Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll
10.A Day To Remember - Here's To The Past

Nu kanske nån lägger märke till att vissa band från den listan saknas här osv. Men ta tex Trapt här, de är typ den enda låten jag gillar med trapt, därför de inte platsar på bandlistan, likadant med Caesars, Atreyu och A Day To Remember.

Ja ok, till vanliga livet då. Var på ju som sagt på avatar igår. Var nog den bästa filme jag sett. Vart donken x2 och en stor jävla hot snacks o cola till bion, snart joinar jag 100klubben.

Va händer idag då? Inte ett skit, Brynäs har uppehåll och spelar inte ikväll så får väl sitta o glo i skärmen as usual. Ska väl nämna bror och syster som fyller 18 idag, Okej kanske blir lite svull idag endårå om släkten kommer.


Syster & Bror

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0