Fyfan Sverige!

Man är skapligt bitter idag...
Jorå, vi satt o taggade från kl 10 på kvällen till 3 på natten igår. De var ju Sverige - Usa i JVM semifinalen.
Vi åt max, vi köpte grisföda o massa annat flott.
Jag orkar knappt ta upp matchen då dommarna står för en av dem sämmre insatserna jag har sett en dommare göra på hela 2000 talet. Men fortfarande ska vi inte bara skylla på dem, Ta andre pettersson och matthias tedenby.
Dom får hur mkt speltid som helst i hv, men igår spelade dem inte bra nånstans. Inget stämde för svenskarna alls, Bara för brynäs linen med Anton Rödin och Jakob Silfverberg. Brynäs säger jag bara!

Nej fan skit i de där, nu vill vi ha hem Markström i målet och 2 tända brynäsare som kan spruta in lite mål.

Idag vaknade man iaf kl 2 och förlorade nyss mer pengar på poker, livet leker alltså.
Nu väntar jag bara på frugan min.

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0