Söndag

Tung tung blytung förlust i derbyt mot aik. Dock hade väl ingen räknat med något annat, jo jag efter hammarby gjort 1-1.

Vart krogen i fredags, dög väl om man säger. Tack Thors för alla free drinks! Åkte hem ganska tidigt då ja tyckte de började suga och efter att jag fått nog av Sexy bitch.

Lördagen blev de fira farfar som fyllde ** år. Vet inte hur många, Mådde skit iaf så åt knappt nånting.
Sen åkte jag hem till min lilla flicka och de bakades bra många timmar, Måste säga att tårta såg sjukt ful ut(förlåt), men resten smakade bra. Antar att tårtan säkert var god också.


Kom hem därifrån runt 12 idag för att sedan se matchen med kakan. Och förlust blev de ju.
Orkar inte skriva då jag inte har tid...De var en redig myt, har all tid i världen.
Bondeliv 4-lif3

En sf bild från en sf sommar.

* Sf = Svinfint
Hejhopp

Kommentarer
Postat av: linnea

fan va du saknar våra underbara nätter gubben



klaaaar

2009-10-27 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0