Pissförlust

Trött jävel...
Sitter här totalt avdankad och försöker skriva, men adde snackar om att jag ska skriva om att jag inte längre är säker på min sexualitet "Kan inte säga vem personen är, men varje gång jag ser han pirrar de i magen". Tack Adde.
Nerå ska inte sjunka så lågt.

Brynäs torskade med 3-0, totalt rättvist så som brynäs spelade, kort om matchen är väl att linköping grisar in 2 mål och får sista i tom bur. Brynäs kommer aldrig upp i spelet man har haft de senaste matcherna. Skärp dig nu förfan Khanberg!

Efter matchen blev det Wanted och The haunting in Conneticut(Stavning?). Wanted är king, Conneticut duger...
Lite vidrigt att de är baserat (Delvis) på verkliga händelser.

Rensa sparkontot imårn bitt.
Adde lägger också till "Jag har en fråga till mina läsare, ska man ha glidmedel vid analsex?" Han är bög inte jag.

Nirvana - About a Girl



Vart är du Thors?:(

Purregurka

Kommentarer
Postat av: Hardan

Glidmedel är ett krav, iaf om du inte är riktigt slemmig i halsen och drar en härlig snorlåma rakt i dajman på henne.

2009-10-16 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0