Ny vecka.

Skoj, Ja vaknade för ca 4 minuter sen, in med en prilla. Vanliga rutinen, men sen är de första som kommer upp i huvudet blogga? Förfan, de här känns inte bra alltså.

Kvällen igår spenderades med att krossar lillebror och hans kompisar på guitar hero, tänk om jag kunde använda mitt minne och min "lärningsförmåga" eller vafan de heter till ett riktigt instrument ist. Typ trummor eller pussymagnet med strängar. Sen iaf kom Frenka the man, vi drog in till donken och ångrade oss och gjorde en fuling in till Burger King ist. Vart en hel cheeseburgare där!

Sen kollade vi på en svensk skitfilm som hette Strul...Björn Skifs hade huvudrollen, den var väl inte så bra men "JA SKA DÖDA DIG DIN JÄVEL" repliken la man ju av ett asgarv till iaf.

Idag spelar Hammarby borta mot halmstad, bryr jag mig? Nej...De är lan hos frenka. Vi ska snart till banken och sedan till stan för storhandling.

Morgonens sång blir en hemsk jävla skitlåt som jag har fått på huvudet. Antar att alla andra tycker den är bra.
Klicka här om ni vill höra. Säger inte vad den heter, inte värd att nämnas i min blogg. Men har fått låtjäveln på huvet...



Jag o brorsan back in the days. Jag var en jävel på Gitarr.

C u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0