Ny fredag, ny nykterhet.

Godeftermiddag!
Har varit i hallsta med kakan idag o naggat lite mer cash från mina fonder. Bankgubben sa att jag går back om ja fortsätter såhär. Ajdå, ge mig ett jobb istället.

Vaknde runt 11 och kollade på Bondock Saints(Igen) med adde. Nu har han flytt till staden, tror inte stadsråttan trivs så bra här ute i bushen. Pojken är bra störd men de är jag med så vi har haft skojsigt. Att han är pissdålig på guitar hero är en annan sak...

Idag har jag inte en blek jävla aning om vad som händer, men är då inte allt för taggad för att dricka alkohol. Om 2 dagar har jag faktiskt inte supit på en månad.

Har damsugit loads idag också, de första jag vaknar av varje morgon är ett SMS av mammsen där de står vad jag ska göra när jag gått upp. De är hemskt, men de är tydligen vad jag betalar "Hyran" med...

Antar att de får bli HoN hela eftermiddagen/kvällen idag, Men är bra jävla sugen på¨att raida donken inatt. Så om nån är taggad så säger ni fan till.

Skulle vara rolig o ta dagens låt med nått som hade Sober i sin titel men hittar ingen jag tycker om så får gå på instikt o bjuda på en goding ist: Caesars - Fun & Games


Hardy back in the days, tror det var 07 eller 06.

Uppdatering följer!
So long!

Kommentarer
Postat av: karrow

älsklingsnallen <3

2009-10-16 @ 14:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0