Mörka Mörka Tider

Okej, de blev jobbigt att blogga efter ett tag, får la be om ursäkt till vevvelito.

Ska iallafall försöka kriga, de är mörka dagar i mitt liv just nu. Allting går emot mig och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa alla problem. De första är väl att Hammarby slår AIK på söndag? Troligt....

Och när dom har förlorat på söndag kommer livet kännas ännu bittrare. Varför kommer alla problem samtidigt, gud är en jävla fitta rent utsagt! Fan va skönt de där kändes, ja hatar dig äckel gud.

Ikväll spelar brynäs mot rögle, orkar knappt bry mig. Men antar att man måste börja nånstans för att livet ska bli lite ljusare. Så blir väl glo den o låtsas som att allt är frid och fröjd.

Ja saknar dig pluttan.


Kommentarer
Postat av: Veronica

godsäkten urtas :K

2009-10-23 @ 19:47:56
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0