Lov? Nej vanlig vecka.

Hittar ingen motivation alls att uppdatera...Känner mig bara tvungen för ja tracka ner på alla andra bloggare.

Brynäs slog luleå borta med 3-2 efter Sudden igår, de bästa var inte 2 poäng de var de här:

Jajemän! Magnus Kahnberg gjorde äntligen sitt första mål, tror inte bara jag är den som hoppas på att de släpper för han nu då Soumervouri kom igång efter han också fick näta.
Låt de bara hålla i sig nu o spruta in mål Kahnis!

Livet rullar på, eller gör de? Står mest stilla känns de som. Sitter här o lyssnar på Lars Mackan Winnerboeg, han har ju trots allt 1-2 bra låtar. Har börjat övningsköra rejält också, idag skjutsade jag hem syrran polare till bushen för att sedan åka till af i hallsta. Sen vart de donken enda i köping!

Nu står HoN på schemat, ett spel som bara föder damp. En rolig replik igår när jag, konkas och Carlsen lirade:
"Dör jag igen så skallar jag hål i väggen in till pauls rum".
Ibland blir jag förbannad, har man damp kanske?

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0