Hungrig söndag.

Tjo.
Kommit hem från frugan nu, vart itvingad en macka. Fick asont i magen av den..
Ska fan tigga pizza till kvällsmat, var ju år sen man käkade de.

Öis slår Heif och Bp slår Örebro? Vafan händer? Hammarby måste ta poäng borta mot halmstad imorgon om vi ska ha chans att få kvala iaf. Åker hammarby ur vet jag inte vad jag tar mig till. Kommer bli många månader av sorg...
Nej jag överdriver, ska nog göra som hoffe o byta lag bara. Eller kanske som Min kära flickvän och heja på två rivaler? Typ heja på aik nu också, så jag kan fira sm-guld.

Ikväll händer inte ett skit antar jag, Men imorgon eller övermorgon drar ett schyjävla braklan igång hos Hertig Frenka. Fan va Sf. Sf är svinfint för er som inte är duktiga.

Har blivit beroende av krusbärs dricka nu också. De är fint de.

Dagens låt får bli Dropkick Murphys - The Auld Triangel, jävla sorg låt men ack så skön.


100kg lycklig,glad och nöjd sverigesupporter.
Sverige vann mot Grekland den kvällen och jag höll mitt löfte o rakade skallen.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0