En lördag kväll

Har ätit 3 ölkorvar totalt idag, fan va bra jag är...
Brynäs torskade med 3-2. Dock inte så illa med tanke på att färjestad ledde med 3-0 efter typ 5min.
Markström utbytt o läck kirrar biffen o håller nollan iaf.
Coolt att brorsans kompis var andra målvakt i färjestad också då deras båda ordinarie var skadade.

Eftermiddagen spenderades alltså framför brynäs matchen med dimman frenka o jack.
Sen åkte jag hem till linnéa och ligger nu med hennes bärbara i sängen.
Hon har somnat, vek jävel.

Måste ju skaffa sig en bärbar känns de som, fyfan så skönt de här är. Varmt på magen och kan ligga ner o chilla medans man surfar och chattar med idiot frenka och pontus.

"Ska du med o baka 7 plåtar kanelbullar till lanet virre?" - Pontus Eriksson.

Nu ska jag fan kolla på Alladin!

Hittar ingen bild och inte spotify heller så ni får varken låt eller bild.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0